søndag den 23. oktober 2011

Lies, Lies, Lies.

Løgnene æder mig op.
Er ved at have godt og grundigt dårlig samvittighed over at holde så meget hemmeligt over for min familie.
Igår fandt min mor ud af at jeg ser Mathias. Hun tog det meget pænt og sagde til mig at jeg frem over skulle fortælle sandheden, da det ville gøre alting lettere for hende og for mig selv.
Så nu ved hun at han findes, men af en eller anden (lorte) grund, fortalte jeg hende alligevel ikke hele sandheden omkring første gang jeg besøgte ham. - Jeg sagde at jeg kun besøgte ham om dagen men at jeg sov hos Carla, selvom jeg faktisk sov hjemme hos ham...
Jeg ved ikke hvorfor det skal være så svært for mig at fortælle sandheden, det bliver jo kun værre af at lyve når min mor (næsten) altid finder ud af hvad jeg holder skjult.

Suk suk.

Kan mærke at det er ved at være vintertid og at der derfor snart kommer en masse indlæg kun baseret på svære følelser og problemer og tro mig, jeg har meget lort i mit hoved som skal ud.
Snart.

Og jeg undskylder alle mine manglende komma'er....