tirsdag den 18. oktober 2011

Malmø

Så skal jeg så til Malmø i morgen og bruge en masse penge (forhåbentligt).
Dvs. jeg misser studiefesten i Århus i aften som jeg ellers havde planer om at tage ind til sammen med nogle veninder. Men da jeg skal rejse kl. 8 i morgen tidlig tror jeg fest dagen før er en rigtig dårlig ide.
Har heller ikke nogen ide om hvem jeg skulle crashe om natten.. Suk, har for få venner i Århus.
Forresten så har jeg mistet min ipod, - MIN FUCKING FORGUDEDE ELSKEDE IPOD! Til klassefesten i fredags. Kæmpe ulykke, uden min ipod kan jeg ikke høre musik, og musik er næsten ligeså vigtigt for mig som at kunne trække vejret. - Uden så dør jeg.

Har dog sørget for at refill'e min gamle mp3 med sange, så den er klar til at tage med til Malmø.

Så tænker jeg stadig lidt på ham der Matthias, - (næsten) hver dag.. Lovefool.