onsdag den 4. januar 2012

Mere mig og Mathias

Se, han er faktisk lidt sød ham der på billederne. Han er også min kæreste og han kan ikke lide mig ligeså meget som jeg kan lide ham. Trist. 

Skal se ham på fredag. Glæder mig lidt. ''Er han ikke rimelig hidsig til det der DJ fis?''
Jo. Han er dejlig. 

I dag er det onsdag og jeg har allerede gjort rent og været i bad - er så klar til at han skulle være her NU.
Jeg spiser en masse slik og dyrker for lidt motion. Øv, men chokolade smager altså godt!
Mit hår er blevet ok langt, passende nem længde - ikke fordi det har noget at gøre med Mathias' øje, som iøvrigt har en OK stor pupil? Har jeg sagt at jeg godt kan lide Skrillex?
http://www.youtube.com/watch?v=LaIZ0mUJzr0&list=FLErT1MKQZ7DWEyOFmphChzw&index=1&feature=plpp_video


Ingen kommentarer:

Send en kommentar