onsdag den 16. maj 2012

Mejlgade For Mangfoldigehed

Har fået en oplevelse for livet. 
Mejlgade du har mit hjerte. 
Det er længe siden jeg har følt mig så levende, tilfreds stillet og godt tilpas. 
Faktisk er det første gang efter ulykken med dig. 
Det fryder mig, at jeg ikke er helt frosset.  

Vi løb igennem gaden, natten og hundredvis af mennesker. Alkohollen susede stadig berusende i kroppen mens vi nærmede os lyden af den dunkende musik. 
Foran os strakte sig et hav af tætpakket mennesker, bølgende fra side til side med strakte hænder. Langt forude spottes der en scene, hvor musikerne i form af sorte silhuetter bevægede sig rytmisk til musikken. Med min venindes hjælp fik jeg klatret  mig min fulde vej op på taget, op over menneskerne, byen, musikken, mod stjernerne og friheden. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar