onsdag den 19. december 2012

Jeg har løbet i mørket langt før verden stod op, selv stjernerne var søvnige
Tegnet kvintcirkler på væggen - musikken er jo så vigtigt for forståelsen 
Modtaget en dyr smuk ring fra et land langt herfra.
Chattet med en meget sød dreng, der har tendens til at blive meget misundelig. 
Ja.. Det var jo lige ved at gå helt galt i mandags... Du ville ikke snakke med mig i en dag 
Og jeg var så ked af det, og træt af ny-eksistentialismen med de evige valg. 
Hvem er jeg, hvad er jeg, hvorfor, hvordan 
Skole, skole, skole - fravær, fravær, fravær - ferie, ferie, ferie - FRIHED 
Jeg har det med ikke at passe ind i årstiderne, jeg vil altid have det modsatte af hvad vi har.
vinter frem for sommer & sommer frem for vinter, når det altså den ene er omvendt den anden 
Men hey, nu er det jo OK igen. 
Du elsker mig stadig så højt som aldrig før, og jeg elsker dig mere end noget andet, tror jeg nok
Facaden er eller er ikke pillet ned. 
Så enten står jeg ansigt til ansigt med den bare sandhed, eller også er det hele stadig evig iscenesat. 
Kedeligt.