søndag den 17. marts 2013

Livsnyder

Jeg er det, som man vil betegne som livsnyder - en hård en af slagsen
og her for tiden er jeg kommet ind i en god cirkel. 
Det jeg vil kalde et sundt system med regelmæssige rutiner. 
Forfængelighed, perfektionisme, kontrol, orden, system, renhed, sundhed.
Det består min hverdag af nu. 
Der er intet kaos, intet impulsivt, ingen rod - der skal ikke snavs i systemet ellers eskalerer det hele
Jeg skál huske både ansigtscremen, håndcremen, skin tonic'en, klohexidin parfume og læbepomade. 
Øjnvippebukkeren, mascara'en, øjnbrynsoptegner, flydende eyeliner og blush. 
Skoletaske, bøger, computer og papirer
Pung, smøger og hypercard 
Min seng skal være redt inden jeg forlader værelset, mit tøjskab skal være lukket, mine borde skal være ryddet. 
Og min verden ramler ned over mig, hvis én enkelt ting er glemt.. 
Jeg drikker te til hver måltid - spiser afsindigt meget tun.... 
sluger samlet set 4 piller om morgenen af diverse vitaminpiller... 
Skifter frem og tilbage mellem computer, Ipod og mobil
Har til tideret uforståeligt stort ego og storhedsvanvid
og på andre tider det største selvhad og minimal selvtillid 
...........
Jeg er det, som man vil betegne som en livsnyder - en hård en af slagsen 
og her for tiden er jeg kommet ind i en ødelæggende cirkel. 
Perfektionismen dræber mig.