mandag den 8. april 2013

Hjemvendt fra et mindre eventyr i nabolandet 
Jeg har en elefant i nakken og et hjerte på håndledet jeg skal realisere mig med
Det er en del af mig nu 
Skolen er et hårdt slag i ansigtet, en syngende lussing på kinden, at komme tilbage til
Både AT-årsprøven og SRO venter rundt om hjørnet 
Og jeg skal snart vækkes fra mine illusioner og selvtilfredshed og vende mig mod den højere virkelighed
som jeg på ingen måde har lyst til at se i øjnene 
Har jeg snart mere god karma tilbage? 
Desuden, er jeg gået ind i en drømmeperiode 
Hver nat begiver jeg mig ud på et nyt eventyr eller mareridt
Ukendte landskaber, steder, menneskeansigter, slørerede sætninger, følelser, blikke og berøringer. 
Fortiden spiller altid en stor rolle - I nat drømte jeg om dine blå øjne
Jeg så skikkelsen af dig, skikkelsen som jeg elskede så højt, sådan som jeg så dig, den som ikke findes mere
den som nok aldrig rigtig fandtes - et svagt minde af en illusion skabt af mig selv
Dengang jeg var blind fra sandheden 
Jeg har aldrig prøvet nogen værre smerte end det du udsatte mig for
og det er det der gør den så betydningsfuld 
den har gravet sig ind i min bevidsthed og vil altid frygtes