mandag den 29. april 2013

Jeg flygter lidt fra det hele lige nu
Min skole, mine venner, min familie, mig selv.
Prøver at lave en mur af musik, film og cigaretter
Men sent om aftenen, bryder den dog sammen 
Og jeg sidder ansigt til ansigt med sandheden endnu engang
Jeg længes efter sommer og jeg væmmes af den på samme tid
Den mindste sol på det forkerte tidspunkt slår mig ihjel 
Jeg kan bedst lide det hele en smule farveløst 
Men ak, jeg idealiserer mig da også væk i andre skønheder 
misunder dem, forguder dem, vil være som dem
Hader mig selv, elsker mig selv 
Har brug for kærlighed og har ikke brug for kærlighed. 
At skabe mig selv en ordentlig plads i tilværelsen er et puslespil der aldrig går op. 
Den manglende brik forbliver væk
Måske er det meningen, måske skal det aldrig gå op, måske skal jeg aldrig blive hel.. Perfekt 
Ingen er perfekte - Alle er ulykkelige 
Jeg er ulykkelig 
Og jeg er lykkelig 
Alting har to sider, og de vender sig hos mig i en kronisk konstanthed