onsdag den 10. april 2013

Jeg tror jeg er for skrøbelig til at kunne holde af en anden person
Jeg tør ikke
brændt barn skyr ilden 
Jeg er paranoid for at blive såret 
men hvad fuck hjælper det, at sørge for at ingen kan gøre en ked af det 
når det er en selv der er den værste? 
Jeg får langt oftere mig selv til at græde end andre gør det..
Hvad fuck er der galt med mig? 
Hvorfor kan jeg ikke bare slappe af - lade tingene gå deres gang
Hvorfor kan jeg ikke bare TRO på dig..
- Fordi jeg er bange for at blive narret... 
For at blive holdt for nar. 
Så hellere løbe hen og sige: STOP inden en anden gør det mod en selv..
Jeg har brug for evig bekræftelse og anerkendelse.. opmærksomhed.. komplementer..
Jeg er... ustabil... 
Jeg kan ikke klare det her.. Jeg kan ikke klare mig selv..
Jeg fungerer ikke sammen med andre mennesker.. Jeg skræmmer dem væk.. 
Jeg skubber dem væk...
Jeg er bare ked af det og græder lidt..