tirsdag den 18. juni 2013

Kronikken er skrevet 
Nekrolog over menneskeheden
vi er sælsomme eksistenser 
måske er der ikke plads til os i fremtiden..
Men er der plads til mig? 
Jeg har købt mig til lykken i dag 
Har ventet hele dagen på at komme hjem til dig.. ja.. 
du kære nye computer.. Hvor jeg dog elsker dig
Du er lækker, du er smuk, du er let og du er bare.. alt det jeg har brug for 
Har leget med rytmer, beats og toner. 
3 værker blev det til
- I have a Dream
- Feeling Blue 
og Beebop 
Lidt musikalsk har man vel altid lov til at være.. 
Verden er varm.. for varm.. det stak.. 
Musikken streamer.. synkroniserer.. 
Jeg venter spændt.. på at få skabt mit nye musikunivers på iTunes
Coldplay - X&Y røg ind som den første, selvfølgelig. 
Jeg skal jo huske at tage min medicin.. for ikke at falde i afgrunden.. 
Men indtil videre har jeg danset let på bjergets top.. 
I'm on top of the world - hey! Imagine Dragons ryger ind som nummer to. 
Men selvfølgelig har jeg ikke glemt dig.. det gør jeg aldrig.. 
Du vil altid være min skat
lige meget hvor langt væk du er eller hvor lang tid der går..
Vil du have en speciel plads i mit hjerte.