fredag den 12. juli 2013

Dum Idé

Begik en kæmpe fejl i dag 
Med ondt i halsen, snot i næsen og feber vovede jeg mig til Århus 
Den bustur var lige ved at tage livet af mig.. 
At det er 100 grader udenfor og 100 grader inden i hjælper ikke just på helbredet..
Svimlede mig gennem gaderne til Mimosa for at fremkalde mine Roskildebilleder 
Fik af vide at de først var færdige i morgen.. Turen var nyttesløs på forhånd
Og som om det ikke var nok missede jeg bussen hjem.. 
Derudover nægter min krop af ryge smøger, lige meget hvor meget jeg prøver at tvinge dem i mig 
så kan de ikke nydes i den her tilstand.. 
Ak..
Men nu er jeg endelig hjemme
under dynen, foran min elskede mac.. Tilbage til Prison Break 
Dette er planen for min kommende uge.. 
At blive i min seng til at jeg bliver rask
Så jeg kan komme til Nadias fødselsdag og over til Mathias. 
JA TAK.