fredag den 26. juli 2013

Jalousi

For første gang i mit liv kan jeg mærke at du er på vej væk
Det er underligt at forholde sig til 
Det var altid mig som søgte noget andet.. og nu.. for en gangs skyld 
er det omvendt.
Hævnen er sød.. 
"Behandel andre sådan som du gerne selv vil behandles" 
Det er vel lidt tilbage af samme skuffe.. 
og jeg er vel, hvis ikke endda værre, til at håndtere det
Man slipper aldrig rigtig afsted med det fejl man laver.. 
der er konsekvenser ved alt.
Jeg har aldrig haft det så dårligt, som da jeg forlod dig i Roskilde..
Selvhadet har aldrig været større 
Kan ikke lide hvad jeg er blevet til.. 
En bitch.. der formår at skubbe folk væk fra sig 
Jeg formår altid at destruere hvert eneste forhold jeg har haft gennem mit liv.. 
Og jeg formår altid at såre min partner på den ene eller anden måde. 
Nogle gange skræmmer det mig, at jeg ikke kan kende mig selv længere
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg er eller hvem jeg skulle være
Det eneste jeg ved, er at jeg ikke har lyst til at være det, som jeg er nu.. 
Kompliceret.. 
Og jeg forstår ikke den tilgivelse.. Jeg fortjener den overhovedet ikke. 
Det er et mirakel.. Jeg må have nogle syge overtalelsesevner.. 
Eller også må du være et af de sødeste mennesker jeg har mødt..
Jég ville ikke have gjort det.. Men jeg er også et dobeltmoralsk menneske 
Jeg siger et men gør noget andet. 
Har ikke haft et eneste princip jeg ikke selv har overtrådt
Og.. 
Jeg er indeligt og dybt ked af alt det jalousi som du har måtte gå i gennem.. 
Jeg har ikke kunne mærke smerten før jeg stod på samme side som dig 
Før jeg selv blev ramt.. 
Det føltes som et slag i ansigtet.. koldt og kynisk 
Som at blive smidt i iskold vand for at drukne.. men alligevel brænder man indeni.. 
Av...
Jeg er bange for du er sådan en fyr jeg forevigt vil være on & off med.. 
En man aldrig rigtig kan lade værre
men som man hele tiden.. har lyst til
som hele tiden får en til at gøre dumme ting
Men jeg ved det ikke.. 
Måske skilles vores veje endelig snart..