mandag den 19. august 2013

Relative Sandhed

"Ude på Roskilde mødte jeg en pige 
som jeg på ingen måde havde troet at jeg efter så kort tid 
skulle forelske mig i. 
Det ændrede så meget i min verden. 
Jeg følte mig glad som jeg ikke har været i lang tid. 
Vi sås efter festivalen og jeg åbnede mig op mit bedste for hende
Jeg ved ikke hekt hvorfor men det føltes bare rigtigt.. 
Men så skete der noget slemt 
som knækkede mig og rev mig ned i et hul af mange blande følelser.
Såret, had og vrede. 
Jeg er stadig ikke sikker på hvorfor jeg tilgav hende
Måske er det fordi jeg stadig er forelsket i hende
Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med mig selv for tiden.." 

Hvor er du dejlig. 
Har aldrig fået sådan en sød og rørende besked før. 
Den fik mig til at smile og mit hjerte til at slå lidt hurtigere.