lørdag den 19. oktober 2013

7 Days

Har du nu været her hos mig, i Jylland, på halvøen Helgenæs. 
I 7 dage har vi nydt hinandens nærvær, glæde, grin, berøringer, kys og kram. 
I 7 dage har jeg været gennemsnitligt lykkelig. 
Og nu, er det tid til at forlade livet.
Nu er det tid til at forsætte mit "andet" liv. 
Tilbage til hverdagen, skolen, lektierne, de kendte ansigter
Hvor har jeg dog ikke lyst. 
Det har været så skønt at have dig på besøg og det har været skønt vi hele tiden fandt på noget at lave. 
Og blev ikke træt af dig på noget tidspunkt. 
Du voksede dig i stedet smukkere for øjnene af mig og kaprede en større plads i mit hjerte. 
Jeg har ikke lyst til at det skal banke for andre end dig. 
Jeg har ikke lyst til at genoptage min felbriske flyvning. 
Jeg har lyst til at folde vingerne sammen og blive hos dig for evigt.