torsdag den 10. oktober 2013

Kampen i værelset

Er i gang med at transformere mit værelse. 
Er træt af alle de forstyrrende farver
Jeg vil have det helt clean, enkelt og stilfuldt. 
Der skal herske ro i stedet for farverig forvirring. 
Jeg har en tro om at mit værelses udseende påvirker mit stressniveau;
Jo mere rydeligt der er desto mere afslappende får jeg det. 
Et større overblik og overskud. 
Men lige nu er mit værelse stadig delt i halv perfektion og halv kaos. 
Min reol står og lyser så skønt og hvidt. 
Resten af værelset er mørkt, et beskidt og uroligt væsen i forhold til den hvide engel i hjørnet. 
Engle og dæmoner.... og jeg på min seng i midten. 
Her sidder jeg bare og skriver tilværelsen ned med omgivelserne kæmpende rundt om mig. 
Mon lyset vinder over mørket? Det gode mod det onde? 
Mon jeg kan overvinde mig selv? 
Jeg prøver stadig.. Og jeg vil gerne nå det inden onsdag. 
For på onsdag kommer Roskilde hjem til mig. 
På onsdag bliver jeg glad 
På onsdag bliver fantastisk