mandag den 6. januar 2014

Tiden løber

Der er sket en masse ting. 
Jeg har fået skrevet SRP, det har været jul og det har været nytår
Og nu er det år 2014 og jeg har kun et halvt år tilbage af gymnasiet. 
Et halvt år før jeg står med huen og biletten til friheden
Det er nu alligevel en smule skræmmende. 
Min faste hverdag går i opløsning, nu er det op til mig selv. 
Jeg har mulighed for at gøre lige hvad jeg vil, men mest af alt, vil jeg bare være hos dig. 
Det eneste jeg ser for mig, når jeg er færdig, er mig i Roskilde. 
I din lejlighed eller en ny som vi har købt sammen. 
Jeg ser mig selv om arbejdende i Roskilde, København eller hvor på Sjælland jeg nu finder job. 
Jeg ser mig selv leve sammen med dig - du er færdig om halv andet år. 
Jeg os flytte ind til KBH sammen hvor jagten går på at finde vores drømmejob. 
Jeg ser os selv uadskillelige. 

Har så svært ved at skrive om dig da jeg ikke vil skrive noget jeg har gjort før. 
For du er nemlig ikke noget jeg har gjort før. 
Du fortjener ikke at blive sat i bås med de andre.
For du er ubeskrivelig.
Måske er det bedst at jeg beholder alle de følelser inde i mig selv. 
Så jeg ikke ødelægger det.