torsdag den 9. juli 2015

Solbrændt.

Jeg lovede mig selv, at jeg ville skrive noget oftere herinde. 
Ligesom i de gamle dage. 
Roskilde Festival er overstået. 
Det har nok været det bedste af de 3 år jeg har været afsted. 
Uendeligt dejligt var det, at se mine veninder igen. 
Det varmede helt ind i hjertet hele festivalen igennem. 
Alle mine spekulationer om, hvorvidt jeg mon ville kunne undvære dem,
hvis jeg valgte at flytte til Sjælland permanent, blev besvaret der: 
Jeg kan og vil ikke uden dem! 
Jeg fandt ud af hvor ensformigt, tomt og kedeligt min tilværelse på Sjælland har virket. 
Og at solen altid skinner sammen med dem. 
I'm gonna go the Sunway. 
Det var også rart at kunne forene de to verdener og finde ud af, at det faktisk godt kunne fungere. 
Mit næste mål, må være at overtale Mathias til at flytte med mig tilbage til Jylland. 
Så jeg kan have the best of both worlds. 
Og apropos Mathias, så er prøver vi igen at få vores forhold tilbage på sporet igen. 
Roskilde festival har været med til at løfte vores forhold. 
Jeg kan genkende os igen. 
Jeg kan bedre genkende hám. 
Det er rart at vide, at den gamle Mathias som jeg kender, ikke er forsvundet. 
Solen har alt i alt skinnet ned alle steder i mit liv og har bragt glæde og lykke. 
Og jeg håber den vil skinne lidt endnu, for jeg er ikke færdig med at være glad.