søndag den 2. august 2015

Sommerferie

Jeg holder lige for tiden en form for sommerferie. 
Dvs. jeg har taget en uges fri fra arbejde for at lave... ingenting.
Jeg har ingen planer.. Ingen udrejse til en lækker ferie ø med varm sol, strand og en eksotisk drink i min hånd. 
Alt dette må jeg undvære denne sommer. Og sådan som vejret her i Danmark arter sig, må jeg vist i det hele taget vinke pænt farvel til nogen form for rigtig sommer-feeling.. 
Ja, det er et surt æble at bide i. 
Mine splinternye sommershorts ligger i mit skab og tigger mig om, at blive brugt. 
Hvis jeg kunne ville jeg pakke kufferten, smide solbriller og hat på, 
hoppe i mine sommershorts og direkte på det næste fly ned til syden. 
Med et triumferende smil om læberne og en hævet midterfinger til det danske vejr. 
FÅÅK-DA-DIG-DIN-LÅÅÅRTE-SOMMER! 
Men jeg må nøjes med halvlunkne 19 grader, overskyet og blæst.