torsdag den 1. oktober 2015

Ensomhed i tosomhed.

Når man glemmer sig selv
Og vier alt hvad man har til en anden 
Når man slipper sig selv 
Til fordel for en anden 
Så bliver man ensom 
Man bliver umenneskelig
Hvis ikke det er gensidigt
Opgiver man retten til sit eget liv.

Forhold er en balance 
Man kan ikke bære byrderne alene på sine egne skuldre. 
Man kan ikke være ene om at give bekræftelse til den anden

Jeg har aldrig rigtigt haft følelsen, af at være ensom før. 
Men med dig, er det noget helt andet. 
Ensomheden har banket på væggene hver eneste dag. 
Buldret og braget og truet med at styrte det hele sammen. 
Truet med at tilintetgøre mig. 
Hvordan har jeg levet med det? 

"At der sover en idiot ved siden af mig er i det mindste bedre end hvis der slet ingen sov"

Frygt. 
Frygten for at blive ensom.. 
Har overskygget faktummet, af at jeg hele tiden har været ensom. 
Du har været min ensomhed. 

Ensomhed i tosomhed.