søndag den 11. oktober 2015

Igen og Igen

Jeg vil altid have et ømt punkt for dig..
Det er et kæmpe problem..
For du gør mig ikke glad i længden
du gør mig ulykkelig.
Du får mig til at græde.. hele tiden..
"Du betyder også meget for mig"
Ja jeg græd..
Jeg græder nu..
Alt jeg ville var egentlig at aflevere din t-shirt..
få dig ud af systemet, som den virus du er for mig..
du ødelægger mig.
Jeg har lige mødt Mathias og nu skriver jeg pludselig med dig igen..
og hvad hjælper det overhovedet at mødes med dig?
Du er ikke hvad jeg har brug for..
Jeg har brug for at komme videre..
Men jeg bliver blind og dum når du skriver til mig..
Og har bare lyst til at se dig
Men du vil ikke det samme som jeg vil..
Alt jeg vil have er bare at du skulle elske mig..
Vide at du ville mig, for meget mere end sex
Og hvis du ikke kan svare klart på det nu, så er det ikke en chance jeg bør tage..
Chancen for at du måske vil mig..
Det kan jeg ikke vente på
Kan ikke lide den magt du har over mig..
Den usynlige magt..
Jeg kommer til at gå i den her fælde mange gange
Vi har taget afsked så mange gange.. og skabt kontakt igen ligeså mange gange
Indtil jeg finder en der kan gemme dig langt langt væk




Igår var en underlig dag..
Du ringede til mig.. midt om natten..
Da jeg tog mobilen, snakkede jeg nok lidt i søvne til at starte med..
Så gik det op for mig at du faktisk ringede, og at jeg sad med dig i den anden ende
Jeg blev glad, lykkelig, det var fantastisk.. Og så pludselig.. var det hele forfærdeligt..
Efter så lang tid vælger du at ringe til mig kl. 4 om natten, og fortælle at du har læst min blog..
"Undskyld skat"
Du MÅ IKKE kalde mig det.. ikke nu.. det er slut.. det er for sent..
Det hele skal bygges op fra bunden nu.. du har smadret min forsvarsmur med et enkel opkald..
Jeg kan vel ikke engang sige "vi ses"..
Jeg græd næsten med det samme jeg lagde på..
Savner dig jo af helvede til nu..  
Du giver mig jo håb.. håb om at vi ses igen når du ringer..
Og håb kan være noget af det mest destruerende
Jeg hávde jo inderst inde håbet på du ville kontakte mig igen.. især den aften..
Jeg brugte et kvarter på at sidde og snakke ud i luften i går aftes.. om dig..
Jeg gik tilbage og læste vores allerførste samtale over facebook helt fra begyndelsen..
Jeg gik i seng med dig som de sidste i mine tanker..
Og så ringede du.. det var så uvirkeligt..

Det hele var et langt magisk mareridt.

Slettet blogindlæg