lørdag den 9. januar 2016

Giv slip

Jeg har for mange stærke følelser i kroppen lige for tiden
Og når jeg ikke kan skrive til dig omkring hvordan jeg har det, - fordi det ville være dumt.. 
Opvejer jeg det ved at skrive her i stedet. 
Det skal ud på en eller anden måde
Men kan mærke at jeg helst ville skrive alt personligt til dig. 
Jeg har lyst til at ringe til dig, og fortælle om min dag, bare snakke. 
Men hvis jeg gør, heler hverken nogen af os..
Jeg er nødt til at give slip på dig, og give dig og mig selv en chance for at komme videre. 
Du vil altid være en ven for livet, og jeg har lyst til at fortælle dig, at jeg stadig vil hjælpe dig og støtte dig på alle punkter i fremtiden. 
Men jeg skal nok vente lidt. 
Lige nu er såret stadig åbent
Jeg kan ikke 100 procent vide hvordan du føler lige nu. 
Om du heler hurtigere end jeg, om du er taget i byen netop i dag for at kvæle følelserne. 
Eller om du ligesom jeg, sidder og føler sig lidt ensom. 
Men jeg er nødt til at give slip.