onsdag den 3. februar 2016

Jeg vil være mere end en fysisk krop 
Jeg vil være en person, der kan elskes
Jeg er desperat 
Så irrationel og for romantisk tænkende
Tror jeg kan vende alt om til en kærlighedshistorie 
Tror at virkeligheden opfører sig ligesom i bøger og på film 
Men jeg er ikke andet end et hul
Et hul der bliver kneppet i fucking stykker 
Af idioter som jeg tror er prinsen på den hvide hest 
Den store kærlighed 
En stor pik er hvad det er 
Som jeg får tvunget ned i halsen 
der kvæler alt hvad der hedder romantik og ægte kærlighed 
Der dræber alt magi og tro på gengældt forelskelse
Som misbruger min naivitet 
For mig til at føle i blinde efter bankende hjerter 
Istedet føler jeg på bankende lemmer
Og finder ikke andet end latterlig liderlighed 
Og sluger det hele med tåre i øjnene og et ekstra stik i hjertet.