torsdag den 26. maj 2016

Det stikker i hjertet, at du er så meget over det 
At du er så meget videre
At jeg igen, er den eneste, efterladt tilbage med savnet 
At jeg er den eneste, som er desperat 
Som ligger på knæ, og tigger og ber om at få din kærlighed tilbage 
Fuck hvor er det latterligt
Og jeg bliver så frygtelig skuffet og ked af det
Fordi alt det jeg havde forestillet mig, igen er en stor fed løgn
Hvorfor har du slet ikke ligeså stort et behov for at se mig
Fordi du allerede har fundet en anden... 
Som du siger "er rigtig god for dig" 
Fordi det var jeg jo ikke... 
Jeg har jo aldrig været god for dig.. 
Hvorfor møder du mig ikke lidt på midten? 
Og ofre nogle timer sammen med mig, i et miljø som ikke kun er dit? 
Som ikke kun er hash og stoffer. 
Kun på Christiania eller til psytrance 
Vi er måske bare to vidt forskellige verdener.. 
Som engang var et utopia
Men bolden spiller allerede på din side.. 
Jeg rejser tværs over landet og over vandet, for at få et glimt af dig.. 
Og en Mathias som jeg savner
Jeg har kun et formål med den rejse, og det er at se dig.. 
Og det forstår du slet ikke... 
Jeg ofrer mig allerede 100 kun for din skyld.. 
Og jeg lider allerede.. 
Er det overhovedet det værd? 
Nej, det ville det ikke være. 
Men jeg skal måske også bare lige tage en dag af gangen, og så se hvad der sker. 
Men jeg er også så bange for ikke at nå ind til dig
Og kun se et genfærd i natten