lørdag den 25. marts 2017

Jeg tænker for meget 
på de små detaljer - deltaljer som slet ikke eksisterer 
Påfund og opspind fra mit sind
som et edderkoppespind som fanger en tankeflue
lige meget hvor meget en tanke gør modstand
bliver den kun mere og mere fanget
Jeg har svært ved at mærke mig selv for tiden. 
Hvad det er der gør mig glad i min tilværelse
Er jeg glad for at studere? Er jeg glad for mit arbejde? 
Er jeg glad for mit kærlighedsliv? 
Er jeg tilfreds med min indsats på livet? 
Jeg må nok indrømme at det er meget lidt af overstående som faktisk føles, at have en reel betydning for mig.
Det er ikke den store passion der ligger i mit studie
Så enten er jeg bare doven eller også så er det ikke det rigtige
Men gud vide hvad et bedre alternativ ville være..
Den kreative vej som mine forældre desuden stadig mener er den rigtige vej for mig, 
virker så fjern nu
Kreativiteten er svundet ind med årene. 
Jeg føler mig tom for indhold - tom for mening