onsdag den 1. november 2017

Som forlængelse på tidligere.. 
Hvad hvis det kommer til det punkt, hvor jeg dybt inde på indse, at du ikke gør mig glad. 
At sådan som du er som person, ikke gør mig glad fordi du ikke kan give mig den opmærksomhed det kræver
Skal jeg, være mere fleksibel? Igen 
Skal jeg være mindre hysterisk og bare "stole" på at du holder af mig? 
Skal det ikke vises også? 
Jeg føler at jeg er ultra fleksibel i forvejen. 
Hvis min kærlighed for dig var en elastik eller en ballon ville den være spændt til bristepunktet 
Der kan ikke komme mere luft i
Jeg har lyst til at sige til dig, at hvis det bliver ved sådan her så har jeg ikke lyst til at være sammen med dig 
Hvis du gør mig ked af det igen, er det ikke det værd. 
Så fortjener jeg en som ikke glemmer mig og husker aftaler
Og du får en som kan leve med det, eller som du på magisk vis hellere vil ofre mere tid for 
En som du rent faktisk har lyst til at ringe til 
En som du rent faktisk føler fortjener en besked