mandag den 10. oktober 2022

 Den her blog har fulgt mig næsten hele min ungdom. 
i over 10 faktisk... 

Jeg søger herind når jeg har noget på hjertet 

Og det har jeg nu.. 

Igen 

Det er længe siden jeg har følt noget kildre i hele kroppen 

Det er lang tid siden, at tanker om et andet menneske, har skabt røre i mit indre

Jeg har det godt, men inden i mig ulmer noget uforløst. 

En gammel lidenskab som jeg fortrænger hver dag. 

En forfærdelig trang til særligt kød 

Jeg er blevet veganer. 

Jeg forsøger at gøre min krop og mit sind klimavenligt. 

Sund i bevidstheden. 

Den grønne og gode vej. 

Men jeg kan ikke komme af med smagen 

smagen af dig i munden 

Jeg lidrer mine tanker om dig med brocoli og tofu

Selvom det aldrig helt dækker mit behov

Min lyst..

Det kilder i kroppen - jeg hader det 

Selvom du har saborteret mit sind, 

så finder jeg dig evigt tiltrækkende.

Jeg kan ikke undvige dig.

Det er så lang tid siden

Jeg kan ikke forstå hvorfor trangen ikke er forsvundet. 

Jeg har mistet alt på en aften. 

Jeg troede virkelig at jeg kunne gøre det - finde kærligheden. 

Jeg troede virkelig at jeg endelig havde fundet fred - havde fået lov til at fortjene kærlighed 

Men jeg bryder kontant de moralske, sociale og kulturelle regler vi har. 

Og bliver forsat overrasket over mig selv - og mit rigtige spejlbillede. 

Hvem er jeg, under alt det her hud? 

Hvorfor inviterer jeg konstant den her kompleksitet ind i mit liv? 

Hvorfor forstyrres mit liv altid af et Men? 

Jeg er virkelig min egen største fjende. 

Og 27 år inde i mit liv, har jeg levet med det monster, som bor inden i mig.