onsdag den 24. marts 2021

Min Jonas

 Kære blog.
Eller hvem der læser dette.
I aften tog jeg afsked med et af de smukkeste mennesker
Det er svært at beskrive den følelse jeg sidder med nu. 
Men det er både en kæmpe sorg og en kæmpe taknemmelighed
For at jeg måtte få lov til at møde et menneske som dig. 
Du er et af de mennesker, der har haft den bedste påvirkning på mig nogensinde. 
Du fik mig til at føle mig meget mere mig, på en måde som jeg ikke tror jeg har oplevet før. 
Dit bekendtskab vil hjemsøge mig forevigt. 
Og jeg tror jeg altid vil skænke dig en tanke, når der sker noget skelsættende i mit liv
Jeg vil aldrig havde været foruden, den tid vi nåede at have sammen. 
Og du har forevigt brændt et mærke ind i mit hjerte. 
Og jeg håber, at selvom denne afsked er så umenneskelig smertefuld 
- så er jeg i stand til at føle glæde over livet på et tidspunkt. 
Og vide, at vi gav slip på hinanden, af en sjælden form for kærlighed
Som man skal være utrolig heldig for at opleve. 
Så jeg er både uheldig og heldig. 
Så utrolig uheldig, at vi var så forskellige steder i livet, at vi ikke kunne få det til at give mening. 
Men stadig så utrolig heldig, at livet bragte os sammen for den korte stund. 
Jeg ved at vi aldrig nåede så langt, at vi fik sagt det til hinanden. 
Men jeg elsker dig. 
Af hele mit hjerte, og helt ind i det allerdybeste indre af mig selv. 
Så følte jeg ikke andet end kærlighed for dig. 
Og jeg ønsker dig ikke andet end kærlighed fremover i dit liv. 
Min kæreste Jonas.